måndag 7 mars 2011

Thailand 2011

Här kommer lite random bilder från våran första resa till Thailand.
Gillade det landet skarpt!
Där kan jag tänka mig att bo!


Jag dricker en kall o god öl på Arlanda innan vi flyger till Thailand.
Min älskling på Arlanda innan vi flyger till Thailand


Lilla bargatan i Ao Nang


Kolla! Det ser ut som att jag fryser...och det är över 30 grader varmt i vattnet!

Motorn på en longtail-båt

En longtailbåt

Ebb och Flod


Solnedgång vid Nopparat Thara beach
Vi hade varit dit och plockat fina snäckor en eftermiddag

Jag utanför vårat hotell, på väg hem o sova, man orkade inte vara uppe så länge om kvällarna, speciellt inte när vi gick upp kl 8 varje dag =)

Perra o Spindelapan Lou-Lou
Ägaren ville ha 100 bath för att vi tog kort, jag frågade om jag fick köpa henne,
och det fick jag, för 100 000 bath...hm...men sen då? Ja om man bodde där så...

Tsunami-varningstorn i Ao Nang

Tsunami-varningsskyltar på Poda
Perra kikar på fiskarna

2 kommentarer:

  1. Hej Miamajja!!! Gud så roligt att du satt ut bilder på din blogg..kul och få se lite av eran resa till Thailand, jag förstår att det varit en fin upplevelse....tusen kramar till er.

    SvaraRadera
  2. Hej!När vi var till Thailand i år så tog han 200 baht ! 1

    SvaraRadera