söndag 6 september 2009

En av sommarens viktigaste händelser!

R.I.P
SHADOW
(S* Grönåsens Neo)
*2003-06-21 -- +2009-08-14
Min stora, stolta, goa misse...
Det gick inte längre att bortse från att ingen i vår familj mådde bra längre.
Vi kom till en punkt när vi insåg att livet inte alltid är det bästa alternativet,
men tro mig, fanns det nåt att göra så hade han aldrig behövat dö!
Jag kan bara hoppas att änglarna i katthimlen tar hand om dig, och att du slipper lida mer, och att du kan förstå varför det blev som det blev, och att du alltid ska veta att vi älskat dig sen första stund till ditt sista andetag!
***För alltid i våra hjärtan***
Sov gott underbara älskade Shadow

2 kommentarer:

  1. Maria!! Shadow sover gott i katthimlen..liksom våran älskade Dixie gör i hundhimlen..när våra mycket älskade djur blir sjuka måste vi hjälpa dem...vi försökte också att medicinera en lång perjod..men till slut visade Dixie att han var livstrött..och han fick somna in på Öjebyns djursjukhus..lungt och stilla..med alla sina närmaste omkring sig...många tårar fälldes..men Dixie var redo att lämna oss..han var helt cool.... mycket trött..Du Maria tänk nu att det var det bästa beslutet ni kommit fram till att låta lilla mjuka Shadow få somna..jag vet hur det känns men tiden läker alla sår och de fina minnerna finns kvar..Jag finns hos dig i mina tankar..sköt om dig lilla söta. Många kramar från mig till dig ....hälsa gubben din.

    SvaraRadera
  2. Vad fint Du har skrivit om Shadow.Kram Mamma

    SvaraRadera