onsdag 18 februari 2009

Flygplanet flög alldeles ovanför oss, lite palmblad syns nere till höger.

Jahapp...då är man tillbax till den "grå vardagen" igen, har sprungit upp o ner i tvättstugan sen kl 7 i morse o ändå har jag massor av tvätt kvar så jag lär ta en ny tid i morgonbitti...suck!
Sen har jag suttit o jobbat med en massa olika papper o sånt - men emellanåt for jag faktiskt iväg o sola solarium (måste ju försöka behålla brännan!) - testade för första gången ett stå-solarium, åh va knepigt det kändes att bara STÅ där rakt upp o ner...tur att man inte lider av klaustrofobi! Men det var faktiskt ett schysst solarium på det viset att man slipper alla ränder o avtryck. Ska fortsätta jobba en stund till för snart kommer Per hem från jobbet o då blir det lite shopping. =)

Kram på er allihop!!!

1 kommentar:

  1. Hej Mia!
    Grattis till er vigsel! Vilken chock, du skulle ha hört mormor hon var alldeles till sig. Ni verkar ha haft en otroligt underbar resa :) Matti (min karl) blev ganska avis på Perras black marlin. Det är så kul med bloggar,känns nästan som att jag har lärt känna Malin genom hennes blogg. Du får gärna följa min blogg men behöver isf din mailadress för att bjuda in dig. Jag har spärrat den med lösenord pga en lite otäck förföljelse...

    Ha det så bra! Kram kusin Carro.

    SvaraRadera