söndag 22 februari 2009

Sköna söndag...



Å vad jag är less nu...har suttit i flera timmar och försökt få ihop en film av alla kort vi tagit på Mauritius - ljuger inte om jag säger att jag suttit 4 timmar och fått ihop en 13 min "lång" film...tänkte bränna ner den på en cd-skiva så det är lättare att visa sedan. Jag törs inte avsluta och fortsätta senare för det gjorde min kära syster en gång och det gick inte alls att fortsätta, utan hon fick börja om från början! Sen har det snöat här heeela långa dan! Jag som tänkte ta bilen och åka iväg på en solarie-sväng, men jag är faktiskt rätt halv-feg av mig när det gäller att köra i skit-väder...så det blev inget...synd! Föresten köpte jag en bok igår som heter "Sockerberoende - Söt fantasi eler bitter verklighet?" - har hunnit läsa en del och den verkar rätt bra, behöver peppa mig själv för att orka vidare utan sötsaker. För övrigt har det inte hänt mycket, det gamla vanliga, dammsuga, diska, plocka ur kattbajs, kasta sopor, laga mat o dricka kaffe... Pratade föresten med min Farfar idag som hade drömt om mig inatt...en konstig dröm där jag var en liten bejbis...ska ta ett snack med syster-yster om vad den kan betyda.

Ska försöka få ordning på filmen och bränna ner den - håll tummarna för att jag lyckas!


Kram på er allihop!

3 kommentarer:

  1. Lycka till med filmen... längtar till att jag får se den.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med filmen...jag hoppas också få se den sedan.Kul och intressant det där med drömtydning som Malin är så duktig på.

    SvaraRadera
  3. Vilka söta och gosiga katter ni har! De ser verkligen ut att ha det bra ;)

    Sov gott!

    Kram Carro.

    SvaraRadera