tisdag 24 februari 2009

Ledig...men sååå mycket att göra!!!

Hallå där! Nu har det hänt IGEN! Nån j-la galning har brytit sig in i vår lägenhet och tömt ut minst en påse med dammråttor i varje rum!!!...inte nog med det...jag tror till och med att dom satt på en "Carola Häggkvist fläkt" för att det ska lägga sig preciiiiis överallt!!! Fy tusan, å jag som var ledig i dag och allt... *suck* Fast kanske lite bra då, vad skulle jag annars ha gjort...städa är väl det man gör mest när man blir ledig...fast dethär med dammråtts-galningen var lite väl mycket att hantera...å inte hann jag klart i alla rum heller - och vet ni, med två katter som rusar runt så är snart det lilla damm jag inte hann städa upp över hela lägenheten igen...för att inte tala om all kattsand som jag/vi får dammsuga upp varje dag. Fattar inte hur dom två lyckas sprida sin kattsand över hela lägenheten på en dag, håller tummarna att dammsugaren håller, som förövrigt använts varje dag (minst) sen jag köpte den, 1987! Jo, dom gjorde kvalitéts-grejor förr i tiden. :) Med andra ord en rätt ointressant dag, åkte o solade lite på kvällskvisten när Per kommit hem från jobbet, men det är väl allt jag gjort idag.

Hoppas ni har haft en lite roligare dag!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar