fredag 26 juni 2009

Ååååå vad vi njuter!!!

Shadow ligger i baden-baden o njuter nu när solen lagt sig, som ni ser så har jag ett billigt täcke och en kudde från Jysk istället för den ordinarie sittdynan....inbillade ju mig att jag hade en sittdyna nere i källaren...men näe! Har nu två baden-baden, utan sittdynor...va dumt!

Men det var ju alldeles för länge sen det var soligt o fint o man kunde använda såna, har nog kastat dom av bara farten när jag hade värsta urstädningen förra våren.

Nåja, iallafall....här har jag suttit dom senaste eftermiddagarna på min 1,5 kvadrat lilla ballkong. Efter kl 13:30 - för innan dess är det skugga....men vad jag njuter! Jag får massor av saker gjorda på förmiddagen, sen när solen kommer är det rå-slappar-tid som gäller. Fast det är svårt att ligga still längre stunder, det blir ju såååå svettigt! Hade varit guld om Perra hade lyckats få i båten...men han behöver hjälp av annat folk med att fixa nåt...men det andra folket har helt plötsligt upplösts i tomma intet och går inte att få tag i eller alternativt "har inte tid"...haha...jaja...what goes around comes around...eller vad det heter, u know what I mean!

Här är Perra brevid båten för 2 år sen när vi höll på o vaxa o tvätta den.


Här sitter en koncentrerad Perra o kollar på Sverige matchen i fotboll ikväll...ingen bra målvakt hade Sverige verkade det som....hmmmm....

För övrigt har vi varit till köpis en sväng, ingen avancerad shopping, lite ost & kex och apoteksvaror...måste säga att det röda vinet Leva verkligen går att dricka, gott! Och har jag en j-la tur så slipper jag nåt anfall idag...mag-anfall då...

Beställde foton från Maurititus-resan i förrgår och fick hem dom redan idag, tänkte att det kunde vara kul o ha på "riktiga" foton också, jag är urusel på att beställa vanliga foton, det mesta ligger på datorn, och hur kul är det igentligen??

Hoppas ni har det så himla bäst allihop och att ni verkligen passar på att njuta av det härliga sommarvädret som vi äntligen har fått...undra om min soldans funkade? ;P

Ja...just ja...höll ju på att glömma bort....fick en "chock" när Perra kom hem idag o sa att Michael Jackson var död!!! Va??? Amazing! Han som skulle leva tills han var 200 år eller nåt...jaa..där ser man...syretält hjälper nog inte så mycket....men visst är det tragiskt! Jag har dansat som en tok till alla hans låtar, tror jag kan texterna nästan utantill...kunde iallafall! Undra vad som händer med hans barn...tragiskt! tragiskt! tragiskt!

Massor med soliga kramar från mig till dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar