torsdag 18 juni 2009

Några stressiga dagar är över

Hejsan! Igår hade vi årsmöte i föreningen och jag är ordförande ett år till, på gott och ont. Det är spännande och intressant, men jobbigt och ibland helt för j-ligt. Problemet till i år var att hitta nya styrelsemedlemmar...oj vad folk inte har tid, inte kan nåt osv osv osv. Men tillslut lyckades vi bli en grupp på 7 personer. Jag tror det kommer bli ett bra år! Det har varit en hel del fixande innan mötet, handla blommor till dom som skulle avgå, fixa fikabröd o kaffe till mötet osv.
Ett av dom lugnaste årsmötena jag varit med på måste jag säga, minns inte hur många år jag suttit som ordförande nu men jag tror det är 6:e året för mig nu.

Angående hankatten så fick han ett idiot-rus igår...jag hade köpt ett par nya mysbyxor som prasslar lite när man går, det funkade inte! Han jagade in mig på kontoret och hann sätta några klor i benet på mig så det blödde. Vilken jävla idiot tänkte jag, men så kom jag på att det måste vara nåt med byxorna, mycket riktigt, jag tog av mig dom och sen blev han "normal" igen...

Har ätit magsårs-medecin i några dagar nu och nu känner jag inte av något från magen mer, härligt, jag har inte heller druckit kaffe eller ätit nån stekt mat, keso och nyponsoppa har jag ätit mest. Har försökt koppla av lite men har varit tvungen att jobba med kontorsjobb iallafall.

Har igentligen inte nåt speciellt att skriva, men tänkte bara göra ett litet inlägg så ni vet att jag har det bra =) Nu ska jag fortsätta bokföra, hoppas ni har det bäst allihop! KRAM!



2 kommentarer:

  1. Hej Mia!! Hoppan din mage håller sig lugn ..jag tror det är bra att ta magmedicinen som en kur på si så där 7-10 dagar..för mig har det hjälpt. Hur är det med din kisse igentligen?? kissen bestämmer vad du får bära på dig ..en ganska klok katt eller?? prasselljudet störde tydligen...Undrar om ni kommer till H-näset när pappa fyller 91 år?? Kramisar från mig /Barbro.

    SvaraRadera
  2. Önskar er en jättehärlig midsommar......och att du blir frisk..
    Många kramar / Kicki

    SvaraRadera