tisdag 9 juni 2009

Bröllopsfilmen! =)

Innan vi åkte till Turkiet så mailade jag till tjejen på Titan television och bad att få en kopia på filmen, och igår landade den i brevlådan! Fick ju inget svar på varför det inte kom med på tv :
Hej Marie-Helen

Jag heter Sofi Nilsson och jobbar med Stockholm-Arlanda. Tack för att vi fick filma ert bröllop. Har skickat en dvd til dig till adressen xxxxxx

Förlåt att det tog lite tid

Med Vänlig Hälsning

Sofi Nilsson Projektledarassistent
men dom spelade ju in massor med brudpar, igentligen så gör det mig ingenting, men det är ju skitkul att ha filmen! Och upplevelsen när dom spelade in.
Jag o Perra satt som klistrade framför datorn i hela 40 minuter som filmen är.
Herregud vad nervösa vi är!!! Vi hade glömt massor, men nu har vi ju precis allt på dvd!
Gissa om det ska bli kul att ta med den till norrbotten o visa?! =)
Här knäppte jag en bild på mig själv igår...en äkta trött-mössa som ser ut som värsta trollet! Haha! Kolla in gäddhänget! ;P

Halv tio var vi i säng o jag tror Perra somnade på ½ minut, själv somnade jag rätt snabbt jag också, helt slut! Idag har jag tvättstuga o kl 12 ska jag möta en snubbe som har en grävfirma, jag ska ta en offert för att vi ska ha bort 2 skitstora buskar (amerikanska) som står runt piskställningar, och har taggar som blir över en decimeter, livsfarligt! Fattar inte hur dom kunde plantera sånt på den tiden?....

Efter det ska jag iväg o jobba, sen blir det nog mathandling....vad svårt det är att komma in i dom nyttiga gängorna igen! Jag är toksugen på allt gott HELA TIDEN! Näe...det går ju inte! Tur att Perra har en aning mer moral än mig i denhär frågan, annars hade jag nog ätit ihjäl mig på godsaker nu...hehe...

Ha det så bäst allihop! Ses o hörs! Kramis!

3 kommentarer:

  1. Väntar med spänning ...hoppas vi också får ta del av bröllopsfilmen kramisar från Barbro.

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl klart faster =) Kram tebax!

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att se och minnas......
    och du är ju jättefiiin ju.
    Kram

    SvaraRadera