söndag 21 juni 2009

Sköna söndag osv


Shakira ligger o latar sig :)

I dag har det varit ett underbart härligt väder här! Man blir alldeles glad inombords! Fast... å andra sidan så blir jag lite lätt frustrerad...hur kul är det på en skala att bo i en lägenhet när sommaren är här? Visst...jag har en liten balkong som jag kan sätta mig på...men det slår ju aldrig en altan & en kopp kaffe i sitt eget hus....blä! Alltid ska det vara nåt! I värsta fall får jag väl dra på mig bikinin o lägga mig mitt på gräsmattan till allas beskådan...ha! Njaaa... :/

I dag har det varit värsta latemansdagen...vi åkte in till IKEA och åt kotlettrad...mums!

Och på kvällen gjorde vi tacos...ingen bantning i helgen iallafall kan jag lova! Man måste ju leva också.

Jag vann en skitsnygg chanel-väska på auktion idag! =)

Och imorgon går våra fiskegrejjer ut på tradera, spännande att se hur mycket vi får sälja för. Perra har gått igenom sina fiskelådor och plockat ut lite wobblar som han inte använder. Just nu har vi väl bud på ca 1900 kronor iallafall. =)
Imorgon ska jag på provtagning för T4 (?) jag hade ju för låga värden sist när det gällde köldkörtelfunktionen... och så ska jag ta socker...förra veckan när jag var o fick "ett stick i fingret" så hade jag 8,7 i värde!!! OMÖJLIGT sa ju jag, för jag ÄTER ju inget socker, och inga kolhydrater heller! Fast....i helgen har jag tänkt efter...jag tror inte det är magkatarrsattacker jag har haft...för jag har fick 2 attacker på midsommarafton också....jag börjar tro att det är gallan som spökar! Ska snacka lite med läkaren om det o se vad han tror. Och har jag gallan eller nåt annat tok så visar det sig ju på sockret av nån underlig anledning. Och imorgon ska jag ta provet fastande, sist hade jag ju 4,2 så det måste ju vara nåt annat än sockret det är fel på.
Just nu vill jag att dom närmaste 2 veckorna bara ska springa iväg! Jag vill till norrbotten! NU!
Jag kan bli gaaaalen ibland på att det är så f-bannat långt dit! Eller hit! Suck!
Meeeen....det kunde ju vara värre....
Perras brorsa ringde o erbjöd sig att ha katterna hos sig när vi åker upp...vi ska fundera på det, för på ett vis skulle det ju vara bra, för vi skulle ju bli mer fria då.
Nu ska jag hoppa i säng o drömma om allt skoj som vi har framför oss, sköt om er allihop så ses o hörs vi! Kramisar i massor!!!

2 kommentarer:

  1. Frida ska åka upp nu på fredag och hon ville ha sällskap i bilen hon åker från Västerås,tänkte om du vill till mormor/farmor....du borde ju kunna få ledigt för en sån här sak.....ett par dar iaf.du kan ju åka tillbaka med tåg ,buss el.flyg.
    Vi kan ju ta min bil härifrån upp till M&M/F&F
    Bamsekramen

    SvaraRadera
  2. Shakira ser ut att ha det förträffligt skönt!

    SvaraRadera