fredag 19 juni 2009

Gla´ Midsommar!


Hoppas att Ni får en jättemysig o härlig Midsommar!
Vi är bortbjudna till våran granne Elisabet på midsommar middag ikväll, det känns underbart att slippa stå i köket och förbereda allt, bara få gå till dukat bord.
Men tänk efter...midsommar....mitten av sommaren?
Låter inte klokt i mina öron! Va? Vilken sommar?
Nä...vi i Sverige behöver få en varm och solig sommar i år, för att orka med den kalla o tråkiga vintern, det är bara så!
Inte undra på att depressionerna stiger i höjden när det bara regnar o är mörkt! Jag tror starkt att det är en bidragande faktor. Så nu lilla solen, så vill vi ha dig här mycket o länge! Om jag så ska dansa nån slags sol-dans? ;P
Eller...om vi skaffar vindkraftverk istället, så måste det ju bli så att snurrorna blåser bort molnen? Aaahh...vilken underbar tanke!
Här är det molnigt idag, med stor risk för regn...hade varit kul att bli totalt överraskad av ett solsken....snälla!...
Sköt om er allihop & var rädda om varandra!
KRAAAAAAAAAAAAAM! :)

1 kommentar:

  1. Önskar er också en trevlig midsommar..håller med dig...redan midsommar ...MITT I SOMMAREN ...inte klokt vad kort sommar vi har.Jag och Tord är för oss själva, en mycket enkel och förhoppningsvis god och minnesvärd midsommar.Kramar från Barbro

    SvaraRadera