torsdag 11 juni 2009

Apropå fejkade kommentarer....

*suck* - fick en liten kommentar som jag först tänkte kasta iväg...men vid närmare eftertanke:

Anonym sa...
hej,det kunde väl vara lilla jag som var då på höga klackar vid polen där vi med syrran min tog kort på varandra.vi är fanimej bara tjejer på semester, och vårat utseende bara handlar om vår yttrandefrihet. min far är egentligen en s.k. nyryss, vadå? han har förtjänt det, våran nuvarande välfärt kostade honom blod svett och tårar, iaf att skapa och driva ett eget företag kan vara betydlig svårare än att ligga dagen runt med en ölflaska i handen. och min mamma, hon är model samt världens bäst, därför var det just hon min pappa valde för att dela livet med. Nu har hon fyra barn, men fortfarande håller hon vikten, lägre vikt - högre värde, således kan jag vara stolt över mina framgångsrika föräldrar, då ni bara kan lida av svartsjuka.min lärar i svenska säger alla ni är ryssfientliga och betraktar oss ryssar som endast billiga horor, tiggare eller potentiella asylsökare. surprise! hellre vara svartsjuksobjekt än medlidandesobjekt.ha det bra snälla du,Larisa Jeltjenko, 11å.g.Novosibirsk

Svar från mig MiaMajja: Men "lilla" tjejen då...jag sa ju att det fattades hjärnceller hos Er, och det märks ju tydligt i ditt inlägg där du tror att utseendet har någon sorts status i livet, och JO det har det ju, hos ryss-folket... ;) Så fortsätt att inbilla dig att mager = vacker och framgångsrik. Jag själv är sjukt framgångsrik, vacker och en bland dom bästa i hela världen och vet du vad, jag har inte behövat visa rövhålet för att nå dit, nä, hjärnceller min vän, hjärnceller. Fast nu tror ju jag att du är ett fegt troll som kan vara preciiis vem som helst som bara är ute för att provocera, så jag kommer inte publicera nåt mer inlägg från dig, bara så du vet, hoppas det går in bakom spacklet! Adios amigo!

2 kommentarer:

  1. Å...Snälla nån ...det var då ord och inga visor...från båda hållen..ha, ha...ha!!!Vet ej om jag ska skratta eller gråta ..men jag bestämmer mig för att skratta.Trevligt att folk reagerar....men lite fegt är det att vara anonym..Bravo!!! Mia, att du har skinn på näsan Kram/ Barbro.

    SvaraRadera
  2. Det är ju tur, att vi här iSverige har yttrandefrihet,jämfört med många andra länder.Reagera ska man när man ser att människor inte håller sig innom ramarna.Det är ju därför världen ser ut som det gör ,när man har tappat ETIK ochMORAL i högsta grad.

    SvaraRadera