tisdag 23 juni 2009

Tisdag 23 juni


Nån bild från midsommarfirandet i år...
Klart man ska vara linslus ;)
Jaaa....jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är lite halvstressad o ska hoppa in i duschen o sen ska jag iväg o göra mina naglar.
Vi sålde wobblar för ca 2200 kr igår, räcker nästan till bensinpengar uppöver, bara på grejjer som Perra inte använder längre, bra va?! =) Fast nu har jag lite jobb med det också, jag måste maila alla vinnare vilket konto dom ska betala in till, sen måste jag sitta o kolla så dom betalat + göra paket o skicka. Nåja, jag har ju vanan inne så det går väl relativt fort ändå.
För övrigt ringde läkaren ang proverna jag var o tog igår, och dom såg så himla bra ut, inge struma eller nåt. Det enda jag skulle vakta lite på var kolesterolet, det onda, som var på 5,3 och man ska helst inte ha över 4,7. Nåja, säkert en bagatell, har ju ätit onyttigt hela helgen som var så det är säkert en bi-effekt av det.
För övrigt så orkar jag inte tänka efter allt för mycket...jag har ju en farmor som ligger på sjukhus och är dålig...inte nog med det, hon fyller snart 90 år också med allt som det medför...jag VILL inte att folk åldras! Jag VILL inte att folk dör! Jag vill att allt ska vara som VANLIGT!!!
Och med den insikten tänker jag leva idag, att allt är som vanligt....hur f-n ska man annars orka?
Massor med kramar till er alla!!!




2 kommentarer:

  1. Du är sååå söt o fin ... fatta att du snart blir 40 ÅÅR !! Syns inte någonstans !! Hoppas att naglarna blir fina :) Och du... allt är som vanligt.... livets gång är livets gång..... vi föds och så småningom så dör vi... det är nästan det enda "naturliga" i denna märkliga värld.. Många kramisar från lillasyster.

    SvaraRadera
  2. Det var väl bra att försäljningen gick så bra....grattis!! Kör försiktigt när ni far mot Norr. Min mamma har fått komma hem i dag, jag ringde ...och hon verkade mycket piggare... och gladare nu. Skönt!!Kramisar från mig /Barbro

    SvaraRadera