tisdag 9 juni 2009

Prisa gud...

...skatteåterbäringen är här!!!Äntligen får man tillbaks sina egna pengar =)
Undrar vilka hål man ska sätta dom pengarna?
Det som är typiskt i denhär familjen är att så fort det dyker upp lite extra kosing...så nog dyker det upp lite extra utgifter också....hur kommer det sig? Hoppas hoppas det inte blir så denna gång! Men nåt kul ska jag väl unna mig! :)

Sitter o gäspar här framför datorn, tror jag känner på mig att jag snart blir ledig.
Imorgon kväll ska jag o jobba på dethär:

http://www.stoltochnykter.nu/

Det är ett jättestort arrangemang för ungdomar, det kostar endast 100:- för en biljett, och då får dom resa tur o retur med buss, inträde och åkband till Furuvik. Vi kommer att vara massor med fritidsledare som jobbar i parken. Hoppas vädret blir okej o att vi slipper regn iaf!

Ha det så bäst allihop så ses o hörs vi! =) Kraaaaaaaaaaaaaaam!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar