fredag 15 maj 2009

Ääääntligen helg!!!

Men glöm det där med ledighet....just nu sitter jag o laddar för nattvandring. Ska åka iväg till 20:00 och hämta nycklarna till lokalen, kl 21 börjar det. Och beroende på hur det ser ut på stan så får man se hur länge det blir, men ca 01 eller 02 är vanligt. Ska bli väldigt spännande, detta är ju bara min andra gång, men min första som helgansvarig...känns lite pirrigt, men äh, ta ett djupt andetag, detta fixar ju du MiaMajja...! =)

I övrigt har jag jobbat som vanligt och grejjat på lite hemma. Har inventerat mitt löshår, jäklar va hår jag hade hemma. Skulle lätt kunna fylla i tre skallar.

I morgon ska jag också jobba, mellan 14-18:30 ungefär, det är ett ungdomsarrangemang som heter "Forever young" - en massa aktiviteter som laserdisco, bungy run, modevisning, dansuppvisning, pysseltält, trolleri, karaoke, läskbacksklättring, en massa lokala band som spelar mm. Det är för högstadiet och helt gratis! =) Det håller ju på till kl 01 men vi kommer bara att jobba med pysslet (våran specialité) - sedan måste vi ju se upp för man kan ju inte jobba huuuur mycket ideéllt som helst.

Ha en underbart trevlig fredagkväll allihop!
Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Kanske du har lite hår tillövers till syster yster... är faktiskt lite sugen.....

    hoppas att du får en lugn o skön kväll på stan och att kläpparna är nyktra o skötsamma så nu kan åka hem tidigt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med vuxna människor som engagerar sig i ungdomar.
    Det gillar jag...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaa du syster, det råkas nog vara så att det blir över, jag tänkte lägga ut en bild på håret som jag knäppt, men helt plötsligt är den lilla manicken som man lägger minneskortet i - spårlöst borta!!! Det var ju relativt lugnt idag, men det blev jobb till kl 2 iallafall. Gäsp! Kanske hörs imorgon? Kramis

    SvaraRadera
  4. Tack kusinen! :) Ja det behövs fler som engagerar sig i ungdomarna, vet att många fler vill, men av olika anledningar inte kan. Känns bra att känna att man faktiskt ger dom nånting =)
    Stor kram på dig!!!

    SvaraRadera
  5. Hoppas nattvandringen gick bra!!!Kram/Barbro

    SvaraRadera