onsdag 27 maj 2009

Hur trött är man egentligen...

...när man tycker att all förberedelse inför semestern börjar bli för mycket?


Jag skulle nästan kunna sätta mig ner i ett hörn o grina, så slut är jag, både ikropp & själ!


Helt sjukt!





Fast nyss kom Perra hem med lite energi, vi har lagt in smirnoff ice i kylen som vi ska dricka när vi kommer hem från Perras mamma, vi ska nämligen åka dit med missarna om en stund...


Och det har dom redan förstått...jag har nämligen stängt dörren till sovrummet...och det är en gest dom fattar direkt, så nu ligger dom o trycker i tv-rummet - allmänt griniga...


Nog för att dom trivs hos Perras mamma + sambo, men varje gång vi kommer hem från semester och ska hämta dom så är dom så jäkla griniga så dom springer o gömmer sig och vill inte alls följa med hem, eller ens komma och hälsa. Stackars små liv...





Har lite smått kvar o packa men jag börjar se ett slut på eländet iallafall...ska stryka Perras skjortor, ev några shorts också, hämta resväskorna från förrådet och packa klart, sen ska vi lägga i nån mer slinga i mitt hår och efter det så är det fötterna i vädret och en kall smirnoff ice.





Föresten så fyndade jag på Tradera i förrgår, vann en auktion på en halternecktop för 36:- + 20:- i frakt = 56:- / snacka om fynd:

Fick hem den idag och den var precis som jag tänkte :) Kul!

Ska sätta igång o samla ihop katterna, kattmaten (blöt & torr), matskålar och vattenskålar, kattsand och katt-toalett...

Kram på er allihop!

2 kommentarer:

  1. Så det ät alltså i morgon ni åker... :)

    Gud var kul för er! Hoppas att ni får kanon väder och att du får vila massor massor ! Hoppas också att ni hittar något kul o köpa...

    ps jag har stl 38 he he he.. näääää jag skojade bara .. hi hi

    kraaam o sköt om er- hälsa perra

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en RIKTIGT skööön semester......det är du verkligen värd..
    Kram

    SvaraRadera