torsdag 2 april 2009

Här händer det grejjor!

Å så fint jag har fått i vardagsrummet nu, dammtorkat överallt och nytvättade fönster. Och mamma har sytt gardinerna som blev såååå fina!!! Här ska jag försöka lägga upp ett kort, dom blev lite mörka men det syns nog ändå.


Såhär ser blommorna o hängkrukorna ut som jag köpte igår.
Just nu står mamma och förbereder lite mat, lax-soppa ska det bli. Oj vad gott!

Sedan ska vi åka till Coop och köpa färg - vi ska måla om i mitt kök - vitt ska det bli!
Måste visa en bild på dom köksmöblerna som jag gärna vill köpa:
( i bakgrunden ser man samma möbler men i svart, jättefint men passar inte mig just nu)
Och som kaka på moset så skulle jag vilja ha dethär vitrinskåpet till:
Och en ny kökslampa....och nya gardiner till köket (ja man måste ju utnyttja att man äger en symaskin) och så vill jag ha en ny köksmatta...och kanske några nya tavlor...å vad jag vill ha! Jaa...vi får se vad som händer, men först måste vi måla iallafall.
Ses o hörs!
Kramis från oss!

1 kommentar:

  1. Det ser jättefint ut...vad duktiga ni har varit mamma och du. Jag förstår att du tycker det är roligt när mamma din är hos dig...det är ju tyvärr inte så ofta ni kan träffas eftersom avståndet mellan era hem är såååå långt Undrar om du drabbats av habegär???? Undrar också vem du brås på????? Vill ha, vill ha,, måste köpa ..osv... Önskar er alla en trevlig fredag. Kramar från Barbro

    SvaraRadera