onsdag 29 april 2009

Ingen blodpropp i benet!

Tjoho! Har varit på ultraljud o kollat hela mitt högerben, från ljumsken ner till foten, och dom hittade ingen propp! Skönt! Ville bara meddela detta, läkarna vet inte vad det kan vara men jag gissar på överansträngning...men ville bara säga detta för nu ska jag ner i tvättstugan, sen ska jag handla på Coop i valbo o sen tänker jag måla klart. Jag är ju frisk! Haha....! Vem har tid o vara sjuk? Inte jag. Ses senare. Kram på er alla, men jag tror ni oroar er i onödan, nog för att jag ska på en massa koller, men det är ju bara bra, för att utesluta sjukdomar å sånt. Var inte oroliga!
Om jag än skulle ha nån sjukdom så blir jag inte friskare av att sitta på rumpan :)
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Men vad skönt att höra !!! jag höll på att "flippa" ut i går.

    Nu kan jag också slappna av.

    vet du vad, dom ringde från "Din förlängda arm" i dag o ville träffas.... kul va :-)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det inte var någon propp iallafall. Du har rätt i allt du säger ..Kramar från mig..

    SvaraRadera