söndag 5 april 2009

Underbart är kort...

Ja nu har min lilla mamma åkt hem till sig....snyft! Vad otroligt fort tiden har gått! Men vi har ju hunnit med ganska mycket faktiskt. Helrenovering av mitt kök - å jag är så supernöjd, det är lite kvar att hänga upp på väggarna och senare ska jag köpa ett vitrinskåp, men som sagt, helt suveränt kul med nåt nytt & fräsht. Här kommer lite bilder:

Titta också på dom snygga köksgardinerna i svart-vit rutigt:


Ja som sagt, vi har haft jättekul, men vi har inte bara renoverat o grejjat vi har ju även shoppat en hel del, jag har varit helt slut efter våra shoppingrundor så det har blivit rätt tidiga kvällar.


I morgon är det dax att återgå till LCHF igen, känner att det har satt sig en hel del vatten i kroppen...har inte tänkt nåt speciellt på vad jag stoppat i mig under dom här dagarna, men man måste ju få leva lite emellanåt också, det godaste fusket var ciabattabröd och mjukglass :)


Här kommer bilden "den osminkade sanningen"....bli inte chockad! Jag är faktiskt inte 20....bara nästan! ;P
Hoppas ni har det bra allihop! Jag går omkring o smånjuter av mitt nya hem o livet känns rätt underbart för tillfället, härligt va!
Kram på er allihop!

4 kommentarer:

  1. Ni har fått det jättefint...kul för dig att ha haft mamma hos dig..men lilla gumman vad liten du har blivit.. som det ser ut på bilden iallafall... skärpning!!!från faster....många kraaaamar.Sköt om dig....jag är rädd om dig!!! som du förstår....

    SvaraRadera
  2. Jättefint kök! jag håller med min mor du har verkligen gått ner i vikt! Så roligt, det ligger hårt arbete bakom, jag vet, eftersom jag gifte mig 4 månader efter förlossningen och hade gått upp 32 kg på 9 månader! Jag lyckades gå ner 20 kg på 4 månader.

    Sköt om dig! Kram Carro.

    SvaraRadera
  3. Heeejj!!! Jäklar vad snyggt det är överallt!! det ser större ut nu när det är vitt i köket, köksmöblerna är jätte fina:-) Fan va kul! Gardinerna i tv rummet gillar jag skarpt.

    Och DU din mager kråka !!Men en söt liten kråka är du :-) du har ju lastat över på mig... vägde mig i morse!! 6,5 kilo upp !! Huuuäähhblää..

    SvaraRadera
  4. Du är såååå fiiin liksom ditt hem.
    Kram

    SvaraRadera