måndag 20 april 2009

Jobb, jobb och åter jobb

Ja det har jag just nu, men man får ju va glad för det ändå, finns ju dom som är utan, skulle aldrig vela byta. I lördags hade vi krattdag i föreningen och i går söndag fick jag rycka in o vikka för en tjej som vart sjuk, och ikväll har jag vikkat för en tjej som är i Ullared och shoppar. I morgon kväll har jag styrelsemöte i föreningen och på torsdag jobbar jag min ordinarie kväll och på fredag hoppar jag in som extrapersonal på mellanstadiedisco....ja, förutom mina dagtidsarbeten alltså. Så nog finns det att göra!
Annars är det väl som vanligt bara. Gillar när solen har lyst som idag, fast det är lite kallt ännu. Idag har vi bestämt att vi ska med fritidsgården till Stockholm och shopping onsdag den 20 maj, det kostar 400:- för medlemmar i Unga Örnar att följa med, och då får dom bussresan, båtresan över till grönan, 50:- att handla mat för (lunch), åkband på grönan + kvällsmat. Bra pris, eller hur? Så det ska bli skoj att följa med, hoppas bara vädret är bra då.

Usch, jag har inget kul att skriva idag...
Hörs & syns en annan dag, hoppas ni har det bäst allihop!
Kraaaaaaaaaam!

1 kommentar:

  1. God Afton lilla Mia!! Du verkar ha ett trevligt jobb!! Nästan som jag hade innan jag blev penionär....urch!!!! vad det låter gammalt.Jag känner mig inte som någon gammal pesionär, ...Men medan man jobbar så har man så mycket social kontakt, det saknar jag nu.Det är mycket därför jag ville börja som återförsäljare för Alpnaering. Du vet att du kan beställa hudvårdsprodukter...eller annat om du vill.. Jag gör en beställning omkring den 20 varje månad. Som nu i maj månad är det extra pris på EX:
    Resekit Ansikte, som innehåller -CLEANSING CREAM 30 ml

    -FACIAL TONIC, 30 ml

    OCH 24 HOUR CREAM 30 ml
    ... Hela kittet kostar i maj 235 kr.. bra på resa levereras i en liten nesesär... och olika solkrämer.. om du vill beställa så får du det när vi ses i sommar. Natti kramar från mig.

    SvaraRadera