fredag 13 mars 2009

Äntligen helg!

Härligt med fredag, det får vara den 13:e hur mycket det vill men för mig har det då inte varit så. I och för sig så vaknade jag när Perra skulle upp o jobba vid 5-tiden i morse, jag frös så jag skakade, trodde att jag åkt på värsta influensan, men konstigt nog gick det över efter att jag tagit lite medusin :) Kanske kom av att jag målade igår, har ju ont, men inte så farligt som jag trodde...Så där stod jag vid 6 tiden i morse o stekte ägg & bacon, bläddrade i tidningen o insåg sedan att det var alldeles för tidigt att kliva upp! Så jag gick o la mig igen! Det är ju underbart att kunna göra så!
När jag kom till jobbet vid 12:30 tiden idag så väntade vi på att barnen skulle komma...men det kom inga! Eller jo...det kom en kille...men han var inte så road av att bara ha mig o min kollega att umgås med - så han gick hem. Då passade vi på att måla klart i kiosken. Väldigt snyggt med grått, nu ska bara alla hyllorna målas röda, o det tror jag dom fixar ikväll, fast nu släpper jag det, för jag är ju leeeeedig!!! :)

Å vet ni....jag o Per har bestämt oss för att fuska i helgen! Å det ser jag verkligen fram emot!
Vi tänkte att imorgon lördag får vi äta preciiiiis det som faller oss in, så idag när han slutar så bär det iväg på kolhydrat-shopping! ;P
En av anledningarna till fusket är att jag tycker det känns som att det slutat hända nåt...vågen står lixom stilla...inte för att det är det sämsta, men jag vill SE resultat på vågen! Dom som är proffs säger ju att man inte ska stirra sig blind på hur många kilon det visar, för muskler väger ju mer, men ändå. Jag tror att en liten frossar-dag då och då kan vara lite nyttig. :)

Inga planer för helgen har vi i nuläget - trist kanske en del tycker - underbart tycker jag :)

Hoppas ni alla får en helt underbar helg ni med!

Massor av kramisar!!!

2 kommentarer:

  1. Fuska det kan man få göra någongång... Jag har varit med i viktväktarna några gånger för länge sedan vid det här laget och man kan får fuska..faktiskt med gott samvete någongång .men inte falla i det.Jag hoppas och önskar att ni får en GOD helg och rår om varandra på alla sätt. Kramar från faster.

    SvaraRadera
  2. Inte trist alls! Varför ska man planera varje drag ..?? Nä FRAM FÖR MER SPONTANITET GOTT FOLK..Haha..
    Hoppas att godiset satt fint i kistan..... he he he.... nu vet ju jag att det inte gjorde det- För vi pratade ju i telefonen sent i går...
    Ha en bra dag... Jo jag har haft en jätte lustig dröm.... du skulle behöva höra... mycket märklig...

    SvaraRadera