måndag 16 mars 2009

En ny arbetsvecka...

Hoppsan hejsan!

Så var det måndag igen. Denhär veckan blir det en hel del jobb...som vanligt.

Idag har jag jobbat med kontorsarbete, bokfört, skickat fakturor, betalat fakturor mm.
Snart här på em ska jag till jobbet och göra löner, kl 18:00 har vi styrelse- och årsmöte.
Sedan ska jag vikka för en tjej som är sjuk.
Torsdag kväll jobbar jag som vanligt, har pyssel/konstgrupp och öppet hus.
På fredagkväll jobbar jag också, då är det mellanstadiedisco.
Där emellan är det som vanligt fritidsklubb på eftermiddagarna och kontorsjobb mm på fm.

Känner mig lite tråkig, därför blir det inget roligare blogg-inlägg än såhär denhär gången... ;)

Ha en fin måndag allihop!

Jo, Carro, det kommer nog säkert att dyka upp lite före/efter bilder här, men inte riktigt än...
Ska försöka ha dethär som en livsstil framöver, men absolut inte lika strikt som vi kör nu, för då blir ju hela livet så tråkigt :) Plus att man nångång måste bli nöjd med vikten, då måste man ju automatiskt börja tillföra lite mer kalorier för att inte fortsätta tappa i vikt. Frågan är bara när?
Jag vill ju helst att det ska gå så fort, lite otålig när inget händer på vågen, men om man tänker efter hur många år det har tagit att lägga på sig vikten, så inser man ju att det tar ganska lång tid att bli av med vikten igen. Kraaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar