tisdag 17 mars 2009

Uttråkad!!!

Jag är så uttråkad! Helt makalöst uttråkad! Just nu varken orkar eller vill jag göra nåt, precis idag känns ingenting speciellt jättekul här. Visst har solen skinit här med...men vad har det för betydelse när man sitter inomhus?! Bläh!!! Varför är vissa dagar så här idiotiskt tråkiga?!
Skulle bara kunna gå o lägga mig o hoppas på att få vakna upp till en bättre dag. Usch...
"Man kan ju inte ha kul jämt...." - Nä det är ju sant... Nu får det lov att hända nåt kul!

Hoppas ni har haft en "kuligare" dag! *KRAM*

3 kommentarer:

  1. Så är det lilla Mia. Ibland är man verkligen sååå uttråkad och less på allt och alla, men det blir bättre. Idag har jag fått jobba som fröken även om jag är pensionär. Sandra , mitt barnbarn har varit hos oss, så jag har fått äran att hjälpa henne med svenska läxan. Tycker det är kul och stimulerande för mig...får gnugga energiknölarna. .Sandra är på väg att utbilda sig till socionom.Hon har 4 år framför sig...men hon är ung.
    Kramar till er hoppas kvällen har varit bra, och att du har en superbra dag i morgon// Barbro

    SvaraRadera
  2. Men snuttelisa.... du brukar ju inte vara uttråkad... det är ju jag som brukar står för det...Jag vet allt för väl hur det känns ..

    Men du får ju snart besök vet ja :-) Mamma ska ju komma o styra o ställa ett tag hos er... Då får du säkert vila från spisen och bara äta mammas LCHF mat hihi..

    Puss o kram från lilla syster.

    SvaraRadera
  3. Jo, ja DET ser jag ju fram emot! Äntligen ska jag få krama om lilla mamma!!! Men jag...jag själv är världens tråkigaste människa i detta ögonblick! Orkar inte med mig själv! Men det går väl över...imorgon hoppas jag! KRAAM PÅ ER!

    SvaraRadera