torsdag 12 mars 2009

Lååång torsdag!

Här ligger Shakira o myser! :)
Idag har det varit lång dag! Först jobbade jag med fritidsklubben i gympahallen några timmar, sedan hem en sväng o byta kläder till nåt risigare, sedan till jobbet o måla!
Vi (jag + 3 ungdomar) har målat om i kiosken, det var en bedrövlig lila färg på väggarna där inne förut, nu är det en snygg grå färg - sedan tänkte vi köpa röda hyllor att ha godisburkarna på och måla lite röda detaljer på den grå väggen, kanske stjärnor eller nåt.
Ganska kul att måla, men jag gissar att mina axlar o nacke inte kommer att tycka samma sak i morgon....
Imorgon är det äntligen fredag, och jag är ledig igen! Å vad jag ska ta det lugnt!
Om jag nu inte har sån hemsk värk så jag är helt utslagen, men det hoppas jag inte.
Känner mig helt slut nu så det blir inget långt inlägg....hoppas ni har det bra så ses vi!
Kraaaaaaaaaaaaaaam!
ps) Perra sa att i nästa serie av stockholm-arlanda så skulle de visa nåt brudpar, men det var inte vi...men man vet ju aldrig?...

1 kommentar:

  1. Jag var till Kerstin och kollade på dagens avsnitt ( hockey på tv) såg att det skulle vara brupar nästa vecka....... så kanske kanske..

    Hoppas verkligen att du inte har allt för ont i morgon när du är ledig o allt.

    skönt med fredag.... kanske gumman får vara ledig hon också.. god natt

    SvaraRadera