lördag 7 mars 2009

Slö, slapp o likgiltig....

(Hittade bilden på internet - där rör sig vattnet i ett bildspel, vet inte varför det inte gör det här)

så hemskt är det ju inte...men det är skönt att vara helt ledig en helg och bara lägga upp hjärnan på hatthyllan när man kommer hem på fredag eftermiddag :)

Har verkligen inte hänt mycket för min del.

Igår kväll satt jag framför datorn o kollade på repriser på tv3 live. Den var ju bra Arlanda-serien, fast det dröjer nog innan vi kommer med.

Vi var in en sväng o handlade på Ica Maxi och Perra åkte till sin kompis Ove och hämtade mört!

För idag har han varit på angeltävling långt bort i tjotahejti. Det var en "trög sjö" så det var bara 9 lag som fick fisk, tyvärr inte Per. Fast man måste nog älska det där med fisketävlingar om man kliver upp kl 03:20 på morgonen och sätter igång perkulatorn....

Jag som skulle sova ut lääääääääänge, jag vaknade 7:30!!! Sååå typiskt!

Har varit o solat en stund men sen har jag läst lite böcker o slö-surfat framför datorn, zappat mellan olika program på tv och bara njutit. Att det är skönt å vara hemma!
Har lyssnat med ett halvt öra på mello - orkar inte intressera mig så mycket i år.
Jaaa...hoppas det händer nåt kul imorgon o att ni har det bra!
Kraaaaaam Mia

1 kommentar:

  1. Söta Mia jag unnar dig verkligen att någongång vara slö, slapp och likgiltig, för så mycket som du har vilande på dina axlar så måste du få slappa och njuta av att bara vara. Kramar från Barbro. Hur mår kissekatterna??? De är ju så vackra båda två.

    SvaraRadera