tisdag 3 mars 2009

Mina nya fräscha naglar :)

Kolla så fina naglar jag fick nu! Och titta på den fina dekorationen :) Men satan i gatan! Har jag sådär läskigt skrynkliga händer? Näe...kan inte vara sant, är det nåt skämt? Jo jag vet att jag är en aning torr, men rynkig? Ser ju ut som en 90-årings händer!!! Måste va nåt fel på kameran? ;)
Vad skönt med nya naglar, nu kan man visa händerna igen, dom såg verkligen inte kul ut innan, det är härligt att få skämma bort sig själv ibland, och hon jag går till har så bra pris så det är jag verkligen värd! (Brukar tänka så när jag unnar mig något faktiskt :)

Jag var in på konsum en sväng på hemvägen o så hade dom nån resetidning med aftonbladet idag, så jag ska ta o bläddra lite i den o drömma mig bort en stund...
Fast jag måste nog laga nån mat först...vet inte vad jag ska göra för nåt...men Per måste ju få nåt i matlådan såklart. Ska kika vad som finns hemma.

På tal om dåligt väder så har vi just nu +3 grader o det smälter som tusan utanför (ishalka).
Nog för att vintern o snö är eländigt, men jag tar hellre det än slask o is faktiskt.

Hoppas ni har en trevlig kväll så "ses" vi en annan dag!

Kram MiaMajja

3 kommentarer:

  1. Jättefina naglar, men har du problem med naglarna ???? är de sköra ..eller??
    så vill jag bara påminna dig om hirskapslarna som nu är till extra pris denna månad MARS.Om du vill ha dem så beställer jag dem så får du dem när vi träffas och du betalar då. Absolut inget tvång!!!!!Kolla min blogg!! Skriver ca: var 3:e vecka om nya erbjudanden som jag får per post. Jag har även en jättefin handcreme att erbjuda dig om det behövs.MEDDELA MIG... JAG GÖR BESTÄLLNINGAR VARJE MÅNAD
    //BARBRO. ha en god fortsättning på tisdagskvällen

    SvaraRadera
  2. Glömde att påpepa om de vackra ringarna jag såg på ditt finger...Ni får en liten bröllopspresent när vi ses i sommar. Varma kramar från faster Barbro. OH!!!! JÄKLAR !!Du fyller ju jämna också!!

    SvaraRadera
  3. Jättefina naglar fast händerna var lite torra
    ha ha, men vi är ju inga ungdomar längre även om det känns så he he............men jag såg att du hade dåligt blodvärde.....det måste du kolla ,jag drabbades ju av en "liten "hjärnblödning ,och den hade med mitt dåliga blodvärde att göra......då låg det på 80 men kolla det där så du inte får några otäcka följder.......
    Många kramar kicki

    SvaraRadera