lördag 21 mars 2009

En lugn och tråkig lördag bara...

Så himla söt bild!
...ja jag har ju varit hemma helt själv då Perra är i Hassela hela helgen. Vaknade helt utanför mina planer kl 5 (!) på morgonen...attans då! Men jag gick bara upp en sväng o drack vatten o sen kröp jag ner under täcket igen och sov nån timme till.
Idag har jag faktiskt inte gjort nånting! Surfat på datorn, zappat mellan olika tv-program och lagat mat (Bacon & ägg...) Kollade slutet på Robinson och det verkar nog kunna bli ett kul program att följa. Har också tittat på reprisen på stockholm-arlanda. Katterna har mest sovit hela dagen dom också.
Tyvärr gick det inte så bra för Per på angeltävlingen...men han var ju med iallafall och hade chans. Han kommer väl hem imorgon kväll för dom skulle nog pimpla öring/röding imorgon om det är bra väder.


Shakira ligger på stolen och myser.


Shadow vaktar skorna.

Tror jag ska återgå till mitt "Ingenting-görande" och lägga mig i sängen med katterna.

I morgon är en ny dag...

Kram på er allihop!

3 kommentarer:

  1. Tillochmed jag har börjat uppskatta "att göra ingenting dagar" Man måste faktiskt inte göra en massa för att det ska "räknas" alla har rätt till att slappa- med gott samvete !
    Viklen gullig bild, man borde prova måla den- fast på sitt eget sätt:-) har inte alls målat på flera dagar- valt att vara ute, men i morgon skulle det bli sämre väder så då passar det ju att pyssla.
    Kraaaaammm

    SvaraRadera
  2. Ja det är faktiskt helt sant :) *Kram tebax*

    SvaraRadera
  3. Det är inte alls fel att bara vara ibland, jag gör det ofta...och det känns skönt!!Godnatt kram från mig till dig.

    SvaraRadera