torsdag 5 mars 2009

Glöm inte bort...


Ikväll (och en massa torsdagar framöver) börjar ju Stockholm Arlanda serien kl 20:00.
Jag tror ju inte att vi kommer att vara med i 1:a avsnittet, men man vet ju aldrig...inte ens jag får veta :/ - ja alltså, tv 3 var ju där och filmade vårat bröllop! *gulp*
Minns inte så mycket - därför ska det bli tokspännande o se :)
Själv ska jag jobba ikväll, precis som alla andra torsdagkvällar, men tur jag har en snäll granne som kommer att spela in alla avsnitt åt oss. Sen nångång i april-maj skulle jag ev. få en rå-kopia på det dom filmat av oss *hoppas, hoppas*
Ha det så bra alla, nu måste jag snabb-duscha, snabbt ner i tvättstugan o hämta sista tvätten som torkat klart, o sen ska jag snabbt in o handla mellanmål till jobbet och snabbt iväg till gympahallen.....usch, vad stressig! Men ibland blir det sådär, hoppas ni har en mindre stressad dag!
Kraaaaaaaaaaaaaaaam MiaMajja

3 kommentarer:

  1. Det lät spännande... måste se det. Trist med katten...

    SvaraRadera
  2. Samma kommentar som fröken Fräken.

    SvaraRadera
  3. Jo jag ska också se..
    Kram o tack för hjälpen me bloggen

    SvaraRadera