torsdag 19 mars 2009

Målat lite till...

Målningen före idag - ovanför

Målningen efter idag - nedanför
Ikväll har jag fortsatt måla på min förra målning...nu ser den ut såhär. Men jag är långt ifrån klar, jag kan erkänna att den ser bättre ut nu än förra gången, fast jag var inte egentligen sugen på att fortsätta på den här men kände att jag borde det ändå, annars slutar det med att jag har en massa halvfärdiga tavlor överallt. Tänk...jag får betalt när jag står o målar! :)
Nog har jag ju ett av världens bästa jobb, fast det är as-jobbigt ibland.

Missade ju Stockholm-Arlanda serien idag igen, men jag tror inte att vi var med, för då hade nog telefonen gått varm. Fast det har den gjort ändå här hemma tydligen, Per har inte gjort nåt annat än suttit i telefon hela kvällen, först o främst då med alla fiskekompisarna, har väl bara varit snack om tävlingen i helgen kan jag förstå. Men - han har suttit så inne i sina samtal så han glömde bort att titta på serien!!! Mäh! Helt otroligt!

Fast tur att internet finns, ska titta på tv3 play när jag orkar, eller repris på tv på lördag.

Nu ska jag göra mig lite mat, har ätit lite dåligt idag, men det beror på att jag haft ont i huvudet hela dagen o inte varit så sugen på nåt.

Hoppas ni haft en bra torsdag mina vänner!
Kraaaaaaaaaaam!


2 kommentarer:

  1. Hörru vad tjusigt det blir :-) Mycket bra !
    Ni var inte med i går heller.... men kanske nästa vecka..Personligen har jag "kört fast" med min målning som jag håller på med nu.... vet inte vad jag som ska göra...

    Ska ut o ta en prommis nu på morgonen, det är fint väder med det ser ut att blåsa... nåja man är ju ingen lättviktare så jag lär ju inte blåsa bort !! Puss på dig hörs senare.

    SvaraRadera
  2. Din tavla kommer att bli jättefin.Du är verkligen konstnärlig!!!!! Tur att inte erat inslag var med i går för jag var i Boden och hade en demo i Alpnaeringsprodukter på eftermiddagen. Du vet ju att avstånden är långa här i norrland, det är ca 9 mil enkelresa från Piteå till Boden. Caroline hade lovat hålla mig informerad via mobban....Annars vet jag att reprisen går på lördagar.. vilket är bra.Har mamma och Bertil kommit till er??? Håller tummarna att det går bra på fisketävlingen för Per.. Många varma kramar från mig.

    SvaraRadera