tisdag 31 mars 2009

Mmmmmmm....Mamma! :)

Äntligen är hon här, min lilla goa Mamma! Nu gäller det att försöka lirka henne att flytta hit...hehe...nääää - jag skojjar bara, hon skulle aldrig kunna flytta ända hit, men jag är överlycklig när hon o Berra kommer hit o hälsar på.

Måste bekänna att jag har syndat idag....måste ju bjuda på något till kaffet så då åkte bullarna fram från frysen...och det är väl klart att jag måste prova, dom kanske inte är så goda som jag minns....sen måste jag ju fira att mammsingen är här...sen åt jag faktiskt nån karamell också. Men men - thats life!

Till middag idag har vi ätit äkta fläsk (typ amerikafläsk) och någon sorts bacon plus ägg, himla gott och bra LCHF mat, och det bästa av allt...min mamma lagade maten :)

Måste passa på att njuta av tiden dom är här - snart dax o knyta sig för idag.

Var rädd om era mammor! Ni har bara en! Fast jag har den bästa!!! :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2 kommentarer:

  1. Mia!! läs min kommentar "på måndag igen". Skrev just en kommentar till dig.... men innan jag skulle stänga datorn för natten så gjorde jag en sista koll på bloggarna och såg att du skrivit...Skönt att mamma och Bertil är framme nu....det är en såååå lång sträcka att köra.NATTI KRAMAR FRÅN MIG.

    SvaraRadera
  2. Hälsa Marita så mycket ........och ha det nu så mysigt som det bara går.
    Kram

    SvaraRadera