tisdag 10 mars 2009

Såååå trött!

Preciiiis som den här kattungen känner jag mig! Det kostar på att kliva upp tidigt, gå på kurs, sen efter halva kursdagen åka o jobba på fritidsklubben pga sjuka vikarier - och till på köpet ha en såndär överjävlig dag där ungarna är på varann hela tiden...
Hade tänkt skriva lite om min dag o vad vi gjort osv, men jag orkar inte idag, få se om jag har mer ork i morgon, det blev ju ingen övernattning så det var ju ett plus iallafall, men jag ska tillbaks imorgonbitti igen.

Ruskigt trötta kramar från mig!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du kan sova gott lilla gumman. Är rädd att du överarbetar... så mycket som du har för dig. Många goa kramar fån din faster Barbro.

    SvaraRadera
  2. Jaa du, jag förstår hur trött du är när jag ser bilden på kattungen......helt utslagen....

    varför kunde inte våra släkter ha en sån där fin guldsked som blev tryckt i munnen på oss ..??

    hade vi haft det.. så hade bilden ovan visat hur tött du var för att du varit o shoppat hela dagen... varit på manikyr, plus att du varit på minst 3 husvisningar och sist men inte minst gått förbi en frissa för att få håret tvättat för att du blev så svettig av allt spring och ville vara fin när du kom hem till Perra.... Det Du... det kan man kalla kvalité....
    kram från Syster Slav -under arbetsgivarna...

    SvaraRadera
  3. Håller med Malin........önskar mig många miljoner så kan vi dela.
    Kram

    SvaraRadera